Salg og marketing skal tænkes sammen i en højere helhed, og kendskabet til Logica skal udbredes.
Sådan lyder to af Heidi Lindegaards arbejdsopgaver i hendes nye job som salgs- og marketingsdirektør for Logica, hvor hun også kommer til at indtræde i ledelsesgruppen.
»I mine tidligere jobs har jeg haft rene marketing- eller salgsroller. Hos Logica får jeg muligheden for at arbejde mere integreret med de to discipliner, og det giver nogle nye muligheder i forhold til at arbejde strategisk med salg og marketing. Desuden glæder jeg mig til at vende tilbage til it-branchen,« siger Heidi Lindegaard, der især kommer til at udvikle aktiviteterne indenfor transport og logistik.
»Transportsektoren udvikler sig konstant og hurtigt. Virksomheder og offentlige organisationer skal ofte navigere i ukendt farvand med skiftende reguleringer og strenge krav til ressourcestyring. Der er ingen tvivl om, at intelligente it-løsninger er en del af svaret på disse udfordringer,« fortæller Heidi Lindegaard.
Hun kommer senest fra en stilling som Global Marketing Direktør hos Maersk Line, men har i sin hidtidige karriere også arbejdet for IBM og HP.