Salgdirektør Thomas Holm mener dog alligevel, deltagelsen var investeringen værd.
»Ifølge messens egne oplysninger skulle der have været 16.000 besøgende sidste år. Men vi skønner, at der i hvert fald ikke har været flere end 8000 i år,« siger salgsdirektør Thomas Holm, der ikke lægger skjul på skuffelsen over den lave deltagelse.
Han er dog godt tilfreds med, at Softscan alligevel valgte at stille op på messen, fordi det har givet firmaet mulighed for at styrke den svenske satsning.
»Vi har mødt mange potentielle kunder på messen. Så derfor har det været effektivt for os at deltage. Allerede nu kan vi mærke, at møderne har givet god respons,« siger Thomas Holm.
Om messedeltagelsen tjener sig ind, vil han dog ikke gætte på endnu. Men han fortæller, at hvis bare Softscan får en break-even på messe-investeringen, så er han tilfreds.
»De fleste kunder gentegner jo kontrakten, og derfor vil investeringen så indtjene sig på sigt,« siger Thomas Holm.