Norske Superoffice er en af verdens førende CRM producenter. Virksomheden har i 2005 satset betydeligt på det danske marked, og det har givet pote.
Omsætningen steg med 12 procent til 25,6 millioner kroner på det danske marked. Årets overskud endte på en halv million kroner mod et overskud på 462.000 kroner i 2004.
Når det gælder licenssalget, så oplevede Superoffice en vækst på 39 procent i salget i 2005.
»Vi har en ambitiøs strategi på det danske marked, og derfor skal vi også investere yderligere i medarbejdere, lokationer og partnere i 2006,« siger Superoffice Danmarks administrerende direktør Jan Lomholdt.
Superoffice Danmark har oplevet en stigende interesse for CRM sytemer, og har nået et punkt, hvor virksomheden mangler mandskab til at nå kunderne.
I 2005 åbnede Superoffice kontor i Århus, hvor der i dag er ansat fem mand. Men den administrerende direktør har ikke tænkt sig at stoppe der.
»Vi har kontor i Jylland og på Sjælland og det er nok, men jeg forventer, at vi får væsentlig flere partnere i det kommende år,« forklarer Jan Lomholdt.
Superoffice har netop hyret en decideret partnerchef, der skal sørge for at opbygge en større og dybere partnerkanal for Superoffice.