Carsten Brogaard Jensen

Tidligere Journalist, klummeskribent eller blogger

Linkedin

Se Carsten's LinkedIn profil

18 artikler på Computerworld

Carsten Brogaard Jensen

Brug reklamekronerne på at forbedre dit site

Klumme: Mange virksomheder bruger stadigt flere penge på online-kampagner, men nøjes så med at krydse fingre for, at brugerne finder websitet tilstrækkelig interessant og underholdende.

4. marts 2009 kl. 10.00 | læs »

Inviter dine kunder indenfor på nettet

Klumme: Kan dine kunder ikke komme til orde på de digitale platforme, virksomheden stiller til rådighed, så kommer de til orde andre steder - uden virksomhedens kontrol og viden.

10. februar 2009 kl. 10.00 | læs »

Drager flyver godt i modvind - disse it-drager skal op

Klumme: Vi ved, at drager flyver bedst i modvind. Her kommer der nogle konkrete forslag til digitale drager, som de danske virksomheder bør få op at flyve i 2009.

20. januar 2009 kl. 10.00 | læs »

Brug webanalyse som strategisk værktøj

Klumme: Internettet er et komplekst medie, der stiller krav om et højt forretningsstrategisk fokus.

2. december 2008 kl. 09.30 | læs »

Chrome: En omgang hornblæseri og store basuner

Klumme: Lad os få de endelige browserversioner fra Microsoft og Google og så se, hvad der sker.

15. oktober 2008 kl. 10.00 | læs »

Husk hjulene på din digitale indkøbsvogn

Klumme: Search Engine Marketing må aldrig stå alene. Brugerne bedømmer dig nemlig efter oplevelsen på dit website.

23. september 2008 kl. 10.00 | læs »

Mobile tags - dialog når som helst, hvor som helst

Klumme: Mobiltelefoner med stregkodescanner viser nye måder at bruge telefonen på.

2. september 2008 kl. 10.00 | læs »

Dit website er altid i beta

Klumme: Dagen efter, du har relanceret dit website, bør tilpasningen være i gang.

10. juli 2008 kl. 09.45 | læs »