Klumme: Det er højst usandsynligt, at et kædebrev om at boykotte benzinselskaber, gør en forskel. Men hvis vi prøvede, kunne det faktisk være, at vi sammen kunne vælte et kartel.
13. juni 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Hvorfor er studiejobs altid så elendige? En interessant, dynamisk virksomhed burde være fleksibel nok til at give sine studiemedarbejdere noget spændende at give sig til.
16. maj 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Google er din ven, når computeren går i udu. Via Google kan du nemlig fikse langt de fleste problemer og knaster. Yipee.
17. april 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Giv os nogle flere sites, der anmelder privatservice. Lad ikke de utjekkede småfirmaer fortsætte deres elendige service upåagtet. Fortæl verden om dem.
14. marts 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Mit teleselskab suger mig totalt tør for tålmodighed. Jeg har en telefon, men har problemer med at ringe. Og hvad dælen laver de i selskabets supportafdeling?
15. februar 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Frygt ikke børnenes computerspil. Er du en god forælder, bør du oprette en spiller i World of Warcraft og spille med dine børn. For den digitale legeplads har mange fællestræk med den fysiske.
18. januar 2008 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Tænk, hvis man kunne erstatte online-formularer med et elektronisk standardvisitkort. Men hvor mange personlige oplysninger skal være tilgængelige, og hvem passer på dem?
30. november 2007 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Teleselskabernes mobile tjenester er lige så indholdsløse som de grandiose internetportaler, de lancerede i de glade dotcom-dage. Hvorfor har de ikke lært af deres fejltagelser?
2. november 2007 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Takket være nettet har det aldrig været lettere at finde og købe eksotiske nicheprodukter. Måske internettet på langt sigt beyder et farvel til massekulturen.
5. oktober 2007 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Når du søger på Google, ser du ikke altid de mest relevante søgninger først, men dem, der har betalt mest for at ligge øverst.
10. september 2007 kl. 10.00 |
læs »