Klumme: Hvis du vil vide, om en virksomhed er i krise eller har det godt, så lyt til medarbejderne. Taler de om virksomheden i tredje person, så er der noget rivende galt.
23. oktober 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Det nytter ikke at fortælle historien kort og præcist. Den skal pakkes ud i små bidder, så de lækreste detaljer kun antydes. Godbidden kommer lige om lidt, bare KLIK HER!
14. oktober 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Der er potentiale i sociale medier som Facebook, men det kræver, at man tænker sig om.
9. september 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Der kommer flere og flere muligheder for at se film og høre musik på internettet, og ingen almindelig netbruger gider bekymre sig om rettighederne. Hvorfor skulle vi dog det?
21. august 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: "SEO-eksperterne aggregerer metadata og tracker keywords gennem Tinyurl for at sikre optimal SERP." Lær dette og lignende udenad, så er du klædt på til fremtidens udfordringer
11. maj 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Forstår virksomhederne da ingenting, når de kvidrer løs på Twitter? Eller er der bare ikke så mange af dem, der har lyst til en dialog med deres kunder?
3. april 2009 kl. 10.00 |
læs »
Statens Museum for Kunst skal digitalisere kunsten. Det er museet ikke sluppet heldigt fra og har måske brug for lidt hjælp.
25. marts 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Frustationerne breder sig på det tværfaglige fredagsmøde. To millioner Facebook-brugere rummer et enormt potentiale - men hvordan når man dem?
6. marts 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Google Ads og Sydsjællands Lokalaviser kan godt pakke sammen, når jeg lige om lidt indrykker en annonce på Facebook.
13. februar 2009 kl. 10.00 |
læs »
Klumme: Finanskrisen koster arbejdspladser, og hvis du ikke allerede er blevet fyret, bliver du det om et øjeblik. Sådan er det bare.
6. februar 2009 kl. 10.00 |
læs »