1. juni 2007 kl. 00.00 |
læs »
1. juni 2007 kl. 00.00 |
læs »
Asiatiske spilproducenter som koreanske Nexon lurer på at eksportere deres succeser til udlandet, men producenterne tøver med at invadere Europa, der er splittet op i mange små sprogområder.
21. maj 2007 kl. 08.30 |
læs »
18. maj 2007 kl. 00.00 |
læs »
Nordic Game 2007: Fremtiden synes håbløs for den europæiske computerspilsindustri, mener formanden for den europæiske brancheorganisation. Hverken EU eller medlemslandenes regeringer forstår oplevelsesøkonomien, som computerspilsindustrien er en del af. Mangel på vovemod og talent præger også branchen, mener Fred Hasson.
16. maj 2007 kl. 15.00 |
læs »
Nordic Game 2007: Alternate Reality Games blander den virkelige verden med den virtuelle for at skabe en anderledes, troværdig historie i spillene. Adrian Hon fra det engelske spilfirma MindCandy har lanceret spillet Perplex City med spillekort, som spillere verden over kan købe i boghandler, kiosker og andre butikker (03:31)
16. maj 2007 kl. 12.59 |
læs »
Nordic Game 2007: Mig-effekten kendt fra YouTube, MySpace og iTunes slår igennem i computerspil, mener game director Paulina Bozek fra Sony. I fremtiden vil spillerne selv skabe deres eget indhold.
15. maj 2007 kl. 13.01 |
læs »
11. maj 2007 kl. 00.00 |
læs »
3. maj 2007 kl. 00.00 |
læs »
3. maj 2007 kl. 00.00 |
læs »