Avatar billede ettrup86 Nybegynder
08. november 2014 - 15:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kan hjælpe med Recovery Discs til Asus N53SV?

Hej.

Jeg står i den sitation, at jeg har købt en Asus N53SV bærbar brugt på dba. Jeg fik lovning på, at der var recovery discs med den.

Det viser sig så, at computeren har Win 7 Ultimate på, og ingen recovery discs. Jeg kan ikke få fat i sælger. Samtidig er der heller ikke backup/recovery mappe på computeren, så der er ikke noget at komme efter.

Er der nogen herinde, der har samme model bærbar, jeg kan få brændt recovery discs ud fra?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig i den her håbløse situation!

På forhånd tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
08. november 2014 - 15:43 #1
hvis du kan få fat på windows som angivet på mærkat på maskinen (skal være 100% magen til, fx win7 dk home sp1) så kan du hente resten på http://www.asus.com/dk/Notebooks_Ultrabooks/N53SV/HelpDesk_Download/
Hent det hele ned på usb før du formaterer, da det ikke er sikkert, at netværk kan virke før de hentede drivere er lagt ind.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. november 2014 - 15:50 #2
Det her kunne måske også være en mulighed?
http://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows_7-files/hvor-downloader-man-windows-7-gratis-n%C3%A5r-man/40a2f6d1-9137-471c-a8e1-97192b7cd4bd
Har selv hentet og oprettet denne mulitidvd, og den virker. Har dog ikke aktiveret med den da jeg ikke har en licens til Windows 7 desværre.
Avatar billede ettrup86 Nybegynder
08. marts 2015 - 00:29 #3
Tak for hjælpen begge, fik fat på et par recovery dvd'er, af én der havde en.pc magen til.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. marts 2015 - 08:10 #4
Super.