Avatar billede Slettet bruger
07. november 2014 - 08:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Registrerings database.

Hej Alle

Jeg har på et tidspunkt haft en prøve version af Microsoft Officepakke 2010, fik den slettet...troede jeg, for da jeg skulle prøve en ny Office pakke noget senere, fik jeg fejlmeddelelser hele tiden. Formodede derfor at min database registreringsfil ikke var renset ordentligt efter sletning af den gamle pakke, så jeg installede bla. AppCleaner og AML Cleaner for at rense i databasen, men intet har hjulpet, jeg kan fortsat ikke installere nye Office pakke.

Jeg har også prøvet systemgendannelse, igen med samme resultat.

Er der nogen som ved hvordan man kan få slettet alt vedr tidligere office pakken/programmer i databasen uden de store problemer?

Med venlig hilsen

rwj
07. november 2014 - 08:47 #1
Hvilken(n) fejlmeddelelse fik du?

Det er højst usandsynligligt at registreringsdatabasen blokerer for installation af Office-pakken.

Hvilken version af Office prøver du at installere?
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2014 - 10:54 #2
Hej

Jeg prøvede at installere officepakken 2013 og fik en besked noget a at "officepakken ikke havde den rigtige 32' eller 64bit version".

Styresystem er Vista, og nu du skriver det højst sandsynligvis ikke er registreringsdatabasen, tænker jeg, om det kan være forkert styresystem eller forkert officepakke?

Officepakken var på et usb-stik, så jeg aner ikke mere end at det var 2013, det findes så vidt jeg ved flere versioner.

Med venlig hilsen

rwj
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2014 - 21:25 #3
Hej Erik

Smid et svar, det var din kommentar, som førte mig på rette vej, nemlig forkert windows version.

Mvh. rwj
11. november 2014 - 12:26 #4
OK!

Ja, det skal passe sammen - enten 32- eller 64-bit versionerne.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2014 - 13:26 #5
tak for hjælpen og fortsat god dag.

Mvh. rwj