Avatar billede cali1 Mester
04. november 2014 - 20:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mailopsætning / flere mailsoftwares

Jeg kører mailprogrammet eMail Client - det kører fint.

Vil gerne tillige køre Thunderbird på samme pc pga den har nogle udvidelser.

Kan jeg køre begge mails med samme pop3 og smtp settings uden det konflikter?

Hvis ikke det kan lade sig gøre hvad gør jeg så? Jeg tænker på aliasser o.lign.

Kører Jubii mail overført fra Telenor.

På forhånd tak
Avatar billede kurt54 Ekspert
04. november 2014 - 23:41 #1
Det afhænger af de settings. Sætter du begge pop3 op til at slette på serveren nåe de henter  går det galt.
Sætter du begge til ikke at slette når de henter skal du håndtere hvad der sker på serveren når du når max grænsen - er du på gratis løsning kan det ske ret hurtigt - har du betalt 19kr om året for plusløsning og er oppe på 5 giga plads på serveren  er det ikke sikkert du når grænsen de første år - eventuelt problem kan løsses ve at slette på server med web-client.
Avatar billede cali1 Mester
05. november 2014 - 15:03 #2
Tak Kurt54 - læg venligst svar.
Avatar billede cali1 Mester
05. november 2014 - 15:05 #3
Hov der fik jeg trykket forkert - Kurt54 læg venligst svar. Tak for hjælpen.
Avatar billede kurt54 Ekspert
10. november 2014 - 01:57 #4
Jubii gratis ser ud til at give 2giga og ikke 30Mega som jeg troede så pladsmæssigt kan du måske klare dig med den - men det er kun webmail -så ingen pop3 ( eller imap).
Avatar billede kurt54 Ekspert
10. november 2014 - 01:58 #5
og plus er 29 kr om året og ikke 19 som jeg skrev...