Avatar billede BrianANN Nybegynder
04. november 2014 - 17:39 Der er 4 kommentarer

Tv hjælp!

Hej! Jeg ved ikke om hvor i har i styr på det, men..

Jeg har et 50" fladskærm som jeg har arvet af min far, men det gik i stykker under flytning (skærmen)
Jeg ved at han har forsikring på det, men har ikke kvitteringen, og kan ikke rigtig spørge ham.
Men ved i om der er noget at gøre? Eller det bare er sur røv ( undskyld mit fransk ) :D

På forhånd tak! :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
04. november 2014 - 17:54 #1
det gik i stykker efter du overtog det - så er hans forsikring ligegyldig. Hvis du ikke har forsikring, så er det utur.
Avatar billede Antlars Novice
04. november 2014 - 18:25 #2
hvis du selv har flyttet det, dækker din indboforsikring muligvis.
Avatar billede BrianANN Nybegynder
04. november 2014 - 19:28 #3
Jeg har ingen indboforsikring, da vi lige er flyttet ind.
Men jeg undre mig bare over hvordan folk så kan sælge deres vare med deres garanti halløj, hvis det ikke gælder her :)?
Men ved i så hvor og hvor meget det koster at få skiftet en plasma skærm på en 50" Panasonic?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. november 2014 - 19:38 #4
nogle garantier er lavet, så de kører i fx 4 år - uanset ejerskifte. Det er du så ikke med i, da du ikke kan spørge din far ang forsikringen. Så det er en dummernik.
Det er dyrere at reparere end at købe nyt - generelt. Uden model/årgang er det svært at komme nærmere.