Avatar billede carlt Seniormester
10. oktober 2014 - 12:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XP,Windows 7 eller????

Det er måske et naivt spørgsmål:
Men hvor kan man se, hvilken version af Windows, der er på PC´en?
Avatar billede Slater Ekspert
10. oktober 2014 - 12:53 #1
Tryk Windows+Pause, eller hvis du ikke har en pauseknap (mange laptops har ikke), så find en genvej til Computer, enten i startmenuen eller på skrivebordet, højreklik og vælg egenskaber.
Avatar billede Slater Ekspert
10. oktober 2014 - 12:55 #2
Det skal måske også lige nævnes, at hvis du har Windows 8 har du sandsynligvis ingen start menu og ikke nødvendigvis ikoner på skrivebordet. I så fald kan du højreklikke i nederste venstre hjørne af skærmen og vælge "System" i den menu der kommer frem.
Avatar billede carlt Seniormester
10. oktober 2014 - 13:15 #3
Højreklik på "Computer" - Egenskaber:
Jeg har Windows 7 home Premium!
Tak.
LÆG ET SVAR!
Avatar billede Slater Ekspert
10. oktober 2014 - 14:14 #4
Så gerne