Avatar billede tand Seniormester
07. oktober 2014 - 11:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke printe trådløs.

Jeg har en Canon MX925.
Jeg kan godt printe ved usb, men ikke trådløs, når jeg skal indstallere trådløs siger den at jeg skal holde WPS knappen på adgangspunktet nede og derefetr trykke  OK på enheden. Men hvor sidder WPS knappen på min printer ??
Avatar billede thov Forsker
07. oktober 2014 - 11:54 #1
"adgangspunktet" er din router, ikke printeren.
Det er ikke alle routere som har WPS, og har den ikke det, duer metoden ikke.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. oktober 2014 - 11:58 #2
Som uddybning til ovenstående, skal du i stedet konfigurere dit trådløse netværk manuelt.

Du skal forbinde printeren til PC´en med kabel, og køre installationsCD´en. Her vil du få mulighed for at konfigurere det trådløse netværk.

Når først printeren er konfigureret til netværket, kan du fjerne kablet og printe uden.
Avatar billede sonalias Seniormester
07. oktober 2014 - 12:11 #3
som uddybning til ovenstående, skal du istedet bruge WPS til at forbinde printeren til netværket og herefter køre installations CD'en. Herefter skulle din computer gerne selv finde printeren
Avatar billede tand Seniormester
07. oktober 2014 - 17:43 #4
Printer skriver:
Gentag trådløs LAN .
Hvor du trykker på og holder WPS_knappen nede.

Hvor sidder denne WPS knap ????
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. oktober 2014 - 18:39 #5
WPS knappen er et tiltag, der kun sidder på nyere routere.

Har du ikke sådan en knap på din router, er den sikkert ældre (de blev først almindelige for 1½-2 år siden), og så er du nødt til at konfigurere manuelt som jeg beskrev i #2.
Avatar billede tand Seniormester
17. januar 2016 - 11:03 #6
sender du et svar ole
Avatar billede tand Seniormester
18. januar 2016 - 08:34 #7
ok