Avatar billede coldray Nybegynder
22. september 2014 - 14:31 Der er 1 løsning

Mappestrukturer i forhold til zip'ning ved brug af Archive::Zip

Hej eksperter,

Jeg er ved at udvikle et værktøj som tager en path som input og dernæst zippes indholdet ned i en zip-fil som skal udpakkes på et andet system. Processen går også fint, men problemet fremkommer når der skal udpakkes igen på den anden side - information går tabt.

Hvis jeg eksempelvis zipper C:/test/dummy/data, så ryger alle filer og alle undermapper ned i zippen. Når jeg så skal udpakke på den anden side mister jeg relevant information vedr. mappestrukturen, altså test/dummy/data. Hvordan kommer jeg ud over det problem?

Tak.
Avatar billede coldray Nybegynder
22. september 2014 - 15:13 #1
Det var muligt igennem addTree at komme problemet til livs.