Avatar billede Jst1987 Nybegynder
07. august 2014 - 19:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hopper af internettet mindst 1 gang i timen

Hej,

Jeg har i dag formateret min stationære computer og siden da, har både min stationære og bærbare computer mistede internetforbindelse. Jeg har ikke rørt ved min bærbare, så mistænker mit modem eller andet for at være ustabilt?

Andre ideer til hvad det kan være og hvad jeg kan gøre?
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2014 - 20:07 #1
Hvis du er på yousee og bor på sjælland, så har der været flere nedbrud.
Avatar billede Jst1987 Nybegynder
07. august 2014 - 20:12 #2
er på yousee, men i Aarhus ;)
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2014 - 23:02 #3
Aarhus ok, det ved jeg ikke noget om. Jeg bor i København og er røget af nettet mange gange i løbet af aftenen. Jeg er lige kommet på igen. Og når både din stationære og din bærbare mister forbindelsen, så skyldes det formodentlig yousee?
Avatar billede Jst1987 Nybegynder
07. august 2014 - 23:31 #4
Ja, er heller ikke blevet skubbet af de sidste par timer.. Mærkeligt, var inde og tjekke deres hp, men stod intet. Ser ud til alt har løst sig :) Jeg siger tak
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2014 - 23:38 #5
Ok:-)