Avatar billede BrianANN Nybegynder
20. juli 2014 - 08:53 Der er 1 kommentar

Update af AMD Radeon 7950 HD. HJÆLP!!!!!

Hej, som min titel siger, så skal jeg have update min AMD Radeon 7950 HD, da den ikke er blevet det siden jeg købte min computer(over 1år siden) og har fået nogle pop ups fra world of warcraft, at min driver er out of date, men når jeg inde og kigge på hvilken driver jeg skal vælge, så bliver det hele lavet om til 7900 series, kan det være rigtigt? at 7950 opdater til 7900 series?
for jeg ville lige for sjovt gå ind i Enhedshåndtering - Skærmkort, hvor jeg prøvede at trykke på opdater driversoftware, der stod der at der var sket en fejl og den gik tilbage til 7950, så nu jeg lidt i tvivl og aner ikke hvad jeg skal opdater den til. hjælp!
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. juli 2014 - 09:44 #1
7900 Serie betyder det er samme driver til alle Fra 7900 til 7999. Derfor betegnelsen serie!!