Avatar billede nannajpp Nybegynder
06. juli 2014 - 22:44 Der er 3 kommentarer

Iphone 4 tændt, men skærmen forblir sort!

Hej,
Jeg skriver herinde i håb om lidt hjælp eller gode råd, da jeg på ingen måder er teknisk.
Jeg har en iphone 4, som jeg hørte musik på, og havde kort forinden snakket i telefon, da jeg ville tjekke en sms, jeg havde fået, men det gad ikke gå ind på denne, så jeg låste den, hvorefter skærmen jo blev sort, men den ville ikke låse op bagefter. Tænkte at den kunne være gået ud, og da jeg kom hjem, satte jeg den til at oplade. Fandt da ud af, at det ikke var det, der var galt, da den ringede, men  skærmen var helt sort, så kunne hverken tage den eller se, hvem der ringede.
Håber i kan jeg hjælpe
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juli 2014 - 22:59 #1
Avatar billede nannajpp Nybegynder
06. juli 2014 - 23:45 #2
Hej, tak, men fik hjælp af en veninde, den skulle blot genstartes og den fungerer igen 😊
Avatar billede 220661 Ekspert
07. juli 2014 - 15:57 #3
Det er også det der beskrives i #4 i linket, så derfor lægger jeg svar til lukning af tråd.
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
når du forhåbentligt har fået løsningen :-)