Avatar billede trille8740 Nybegynder
05. juli 2014 - 01:49 Der er 3 kommentarer

hjælp (kan jeg gøre noget)

Hej alle

Jeg var så dum i dag

Min bærbar computer blev ved med og blive for varm og gå ud
Jeg valt så og vil skille den ad og puste for støv
Da jeg så en metal dims fra kanden var faldet af
Jeg vil jo så fjerne denne ting da den bar lå løs ind i og ment selv det ikke var smart Den lå der
Her kommer så det dumme
Jeg haved glemt at oplader stadig sad i
Så da jeg tog denne metal dims ud ramte den noget andet af metal i computer
(noget af det vigtig)
Det var en lille bitte metal ting Den ramt
Da de ramt sammen kom der en gnist
Og ja nu er min bærbar så død

Kan den kom op og kører igen...?
Kan jeg få alt mit data, bilder osv igen...?
Og
Hvad kan jeg ha skadet i den....?

Håber i kan hjælpe men Tak for i vil forsøg
PS Ved godt jeg er en klovn
05. juli 2014 - 02:38 #1
Hvad du har brændt af, kan jeg ikke gætte på uden at se et foto.

Tilslut harddisken til en anden computer enten via et internt kable (SATA) eller et eksternt USB to SATA med tilhørende strømforsyning (Sandberg laver blandt andre et sæt), og du vil kunne overføre filerne til et andet medie.
Avatar billede trille8740 Nybegynder
05. juli 2014 - 14:02 #2
Kan man lægge bildet ind her Så kan jeg jo prøve og vise hvad jeg ramt

Og får min brors ven til og hjælpe da han ved noget om computer
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. juli 2014 - 15:50 #3
Her kan du Uploade billeder
http://www.gratisupload.dk/