Avatar billede The-New-One Nybegynder
19. juni 2014 - 10:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

blokering

er der nogen der ved om man kan kommer igennem denne blokering og den er på flere sider men om der er en måde at fjerne blokeringen på skolen

Application Blocked

Access to the application you were trying to use has been blocked in accordance with company policy. Please contact your system administrator if you believe this is in error.

User: 10.172.131.132

Application: glype-proxy
Avatar billede Blueeyez Mester
19. juni 2014 - 12:30 #1
Er ikke sikker, men tror ikke at vi må hjælpd folk med at omgå blokeringer..
19. juni 2014 - 13:38 #2
.. der er jo nok en mening med denne blokering på SKOLEN ;-)
Avatar billede The-New-One Nybegynder
19. juni 2014 - 13:53 #3
ok så tar jeg mine point igen men tak for svarene :D
20. juni 2014 - 18:45 #4
Brug en VPN tunnel af en eller anden karakter.

Jeg selv anvender VyprVPN, de har en 3 dags trial - http://www.goldenfrog.com/vyprvpn