Avatar billede Jannickhess Professor
17. juni 2014 - 17:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

driver til skærmkort to udgange win 8.1

Jeg har en ældre HP stationær computer pallivion a6027.sc
Jeg vil gerne kunne bruge mine to pc skærme, på samme tid hvis det er muligt med win 8.1 pro.

Det er DVI til DVI der er brugt til begge skærme.

Den skærm, jeg ikke kan få til at fungere er en
HP w2228h

Håber nogen af jer kan hjælpe mig med den rigtige driver dertil?

100 point

JH
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juni 2014 - 19:43 #1
Kan begge skærme køre den opløsning, som skærm 1 kører?
Avatar billede Jannickhess Professor
17. juni 2014 - 21:12 #2
Nej det tror jeg ikke
skærm 1 er nyere end toeren.

Men jeg vil tro at man godt kan sætte opløsningen ned mens jeg evt skal bruge to skærme.?

Men jeg har et skærmkort med to DVI udgange til hver sin skærm det har virket tidligere (Win 7)

Det er bare fordi, nu jeg har to skærme, så kan jeg lige så godt bruge dem.

Har du måske en løsning?

JH
Avatar billede Jannickhess Professor
17. juni 2014 - 21:55 #3
Nu viser den det samme på begge skærme, men jeg kan bare ikke automatisk vælge skærm 1 og 2

Er der noget jeg kan gøre?

JH
Avatar billede Blandy Praktikant
18. juni 2014 - 07:53 #4
"windows-tasten" + P så kan du vælge om billedet skal klones eller udvides til dine to skærme.

Kan forstå det er lykkes dig at få billede på begge.
Avatar billede Jannickhess Professor
18. juni 2014 - 13:41 #5
Når jeg klikker på "windows-tasten" + P så for jeg denne besked

Projicer
Din pc kan ikke projicere på en anden skærm, prøv at geninstalere driveren eller brug et andet skærmkort.

Kan du evt, finde en driver der kan bruges til windows 8.1
til denne pc "Pallvion a6027.sc"

jeg vil jo helst undgå at skulle købe et nyt skærmkort.

JH
Avatar billede Jannickhess Professor
19. september 2014 - 14:04 #6
Da jeg ikke har fundet nogen løsning så lukker jeg ?

JH