Avatar billede Steen Seniormester
31. maj 2014 - 20:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Netværk oversigt viser enhed jeg ikke vil kendes ved.

Når jeg kikker i stifinder under "Netværk" har jeg fået et nyt der hedder "ONAL", og som jeg ikke ved hvor stammer fra.
Som vist på billedet får jeg en tom oversigt når jeg vælger "Åbn i nyt vindue" og en fejl hvis jeg forsøger at "Opret forbindelse til fjernskrivebord"
Hvordan fjerner jeg dette "spøgelse" ? eller finder frem til hvad det er  ?

Se billede: http://gupl.dk/710901/
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2014 - 21:56 #1
har du kode på dit netværk ?
det kan være en pc som er på dit netværk vis der ikke er kode på
Avatar billede Steen Seniormester
04. juni 2014 - 22:56 #2
Der er kode på Wifi men ellers ikke noget andet.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2014 - 23:04 #3
køre du med RDP
Avatar billede Steen Seniormester
05. juni 2014 - 00:31 #4
ja.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2014 - 01:08 #5
prøv og lav Forbindelse til Fjernskrivebord til ONAL eller en pc og se om deen ONAL kommer
Avatar billede Steen Seniormester
07. oktober 2014 - 07:45 #6
Lukkes . Indlæsning af nyt image løste problemet