Avatar billede bjarkebundgaard Nybegynder
26. maj 2014 - 11:26 Der er 1 kommentar

Wordpress - Ændrer i udgivet .... øverst på et blogindlæg

Hej Eksperter

Jeg sidder med et lidt underligt problem. Jeg har installeret en dansk wordpress, og er ved at lave et tema til bloggen. Problemet er at når man læser et blogindlæg, så står der:

"Udgivet den: 25/05/2014 by ADMIN."

Jeg vil gerne have der står "af" istedet for det engelske "by". Da det er en dansk installation, da undrer det mig, da jeg ikke har ændret i sprogfiler mm.

Jeg har efterhånden årøvet forkellige tiltag, men kan ikke finde en løsning. Jeg må kunne ændre dette direkte i koden, men er der en der kan fortælle mig, hvorhenne i koden det er. Jeg ville jo tro, at det som i tidligere wordpress versioner, var i index.php i temaet, men det lader ikke til at være der længere.

Det bliver udviklet på en lokal webserver, hvis det bliver bidende nøsvendigt, vil jeg kort kunne lægge en version live.

Gode forslag modtages med kyshånd :)

Bjarke
Avatar billede dengamlefabrik Nybegynder
02. august 2014 - 17:33 #1
Hvis du logger ind på din wp-admin, og går ind under "udseende>editor". Så kan du åbne din index.php.

Hvis du søger efter "by" i dette dokument, vil du se et stykke kode ala: by <?php the_author_posts_link(); ?></em></div>.
Her kan du så ændre "by" til hvad du nu vil have i stedet :)