Avatar billede elsbeth Nybegynder
12. maj 2014 - 11:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows live mail autobesked

Bruger Windows 8 og Windows Live mail.

Når jeg besvarer en modtaget mail, sætter programmet automatisk nederst i meddelelsen følgende tekst:

virker lortet

Dette synes modtagere af mailene ikke særlig godt om, og jeg må undskylde og bortforklare m.m.

MEN problemet er, at jeg ikke kan finde HVOR dette kommer fra. Jeg har ikke selv programmeret det ind nogen steder. Og jeg kan ikke se hvorfra det kommer. Har kigget alle gængse steder i programmet, men beskeden ligger skjult et eller andet sted.

Jeg giver gerne 200 point for en løsning på problemet. Kan nogen hjælpe?
Avatar billede elsbeth Nybegynder
26. juni 2014 - 10:08 #1
Tilsyneladende har ingen et bud på løsning af problemet, hvorfor jeg trækker spørgsmålet tilbage - hvis sådan noget er muligt.
Avatar billede elsbeth Nybegynder
10. august 2014 - 10:56 #2
Der er ingen svar på dette spørgsmål, hvorfor det lukkes.