Avatar billede fisken123 Nybegynder
06. maj 2014 - 01:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

nulstille alt

Hejsa.

Jeg har en computer som jeg vil nulstille til hvad den var da jeg købte den. Problemet er bare at jeg ikke ved hvordan man gør det. Har været inde på nettet og kigge lidt rundt og kom frem til noget med at formatere nogle drev. Som sagt den skal helt nulstilles. Håber i kan hjælpe mig. Det er en windows 8 og jeg har ikke nogle cd'er til computeren.
06. maj 2014 - 06:33 #1
Velkommen til E. ...

... der er en indbygget funktion / program i WIN8 kaldet

GENDANNELSE

prøv det ...
Avatar billede sadolin1978 Novice
06. maj 2014 - 09:43 #2
hvilken computer er det Acer hold alt F10 nede når du ser acerlogoet ved opstart
Avatar billede fisken123 Nybegynder
06. maj 2014 - 15:59 #3
Mange tak for hjælpen.