Avatar billede stillwater Nybegynder
26. april 2014 - 13:20 Der er 5 kommentarer

WordPress plugin med hurtig-redigering af kategorier i indlægsoversigt

Jeg arbejder frivilligt på opslagsværk om emnet regnskove. Her opdeles og kategoriseres flere hundrede dyr og planter efter en videnskabelig taksonomi.

Jeg har brug for at kunne redigere "kategorier" på indlægsoversigten i WordPress 3.8. Dvs. at jeg gerne ville kunne ændre kategorien for de enkelte indlæg uden at skulle åbne dem uden at skulle trykke "redigere". Så vil jeg kunne spare meget tid.

Findes der mon et plugin der kan give den feature direkte i oversigten?
26. april 2014 - 14:17 #1
Det er en feature i Wordpress.

I "Posts" listen vælg alle de posts du ønsker at redigere ved at ticke checkboksen, derefter vælg "Edit" i dropdownen under listen i venstre side og tryk "Apply".

Du kan også gøre det for individuelle posts ved at placere cursoren over "Title" området hvor efter du vil få muligheden "Quick Edit".
Avatar billede stillwater Nybegynder
26. april 2014 - 16:13 #2
Hej BlackNight
Den er jeg med på; men jeg søger en mulighed, hvor det ikke er nødvendigt at skulle åbne "lynredigere" (Quick edit). Jeg står indimellem i den situation at skulle ændre mange indlæg (posts). De skal ikke nødvendigvis have samme behandling.
26. april 2014 - 16:18 #3
Det skal du heller ikke med mit første forslag.
Avatar billede stillwater Nybegynder
12. maj 2014 - 11:57 #4
Hej Black Knight
Der gik ged i min tilbagemelding - troede at jeg fik svaret - beklager!

For fjerne misforståelser, så har jeg lavet en simulering af hvordan jeg forestiller mig en menu kunne se ud og anvendes.
http://bit.ly/wp-kategori-dropdown
19. maj 2014 - 01:22 #5
Jeg kender desværre ikke en plugin som kan give dig hvad du ønsker. Tror du må udvikle en selv.