Avatar billede Dissing64 Nybegynder
08. april 2014 - 15:52 Der er 5 kommentarer

Enormt høj opløsning på ativ book 9 plus gør det hele svært

Hej alle,

Jeg har lige købt en Samsung ativ 9 book plus med en 3200x1800 skærm opløsning - alt ser fantastisk skarpt ud, men mange ting bliver meget småt. Kan jeg gøre noget?

Fx. når jeg er i min browser og skal indtaste nem id mm. kan jeg slet ikke se, hvad der står fordi det er så vanvittigt småt. Ikke uskarpt, men småt?

Jeg kan selvfølgelig bare sætte opløsningen ned, men kan man ikke gøre teksten større, som standard eller er der ingen løsninger?

På forhånd mange tak for hjælpen. Jeg håber jeg har placeret det rigtigt.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. april 2014 - 17:54 #1
i browsere plejer man at kunne Ctrl+ (modsat Ctrl- der forminsker).
Avatar billede Dissing64 Nybegynder
08. april 2014 - 18:00 #2
Det hjælper ikke
Avatar billede FastEthernet Novice
08. april 2014 - 18:05 #3
Prøv at højreklikke på Skrivebordet og vælg Personlige indstillinger. Til venstre i vinduet der popper op vælger du Skærm (nede i venstre hjørne). Der skulle du gerne kunne ændre størrelse på alle elementer.
Avatar billede Dissing64 Nybegynder
09. april 2014 - 13:00 #4
Det hjalp heller ikke, det har jeg prøvet. fx hvis jeg ser en film på youtube er bufferen så lille at man stort set ikke kan trykke på det, det samme er reklamerne, det er umuligt at ramme krydset
Avatar billede Dissing64 Nybegynder
13. april 2014 - 22:37 #5
Andre bud?