Avatar billede hyrpel Nybegynder
02. april 2014 - 14:40 Der er 1 kommentar

3 Javascript til PDF

Hej med jer.

Jeg har brug for 3 javescript til min PDF form og ville høre om der er nogen der kunne hjælpe.

Det er 2 formular hvor den ene formular skal flytte informationen fra første formular over i den anden.

1) I toppen af formular et skal der dannes et unikt nummer når man åbner en ren formular. Dette nummer skal være fortløbene og tjekkes op imod hvad der i forvejen ligger i mappen. f.eks fil nummer AV0001.pdf AV0002.pdf ligger allerede i W:/mappe1/ Når jeg åbner det toppe dokument skal den derfor i toppen isætte AV0003. Dette script skal kun køres på den toppe formular. Hvis jeg vælger at pbne fil f.eks AV0002.pdf skal den stadig bibeholde AV0002 i toppen

2) Jeg skal have lavet en knap hvor når man trykker på denne gemmer formularen i mappen med fil nummeret relateret til det nummer der står i toppen. f.eks AV0003 står i toppen når jeg trykker på GEM knappen bliver denne formular gemt som AV0003.pdf

3) De værdier jeg har udfyldt i diverse tekst felter skal jeg have flyttet til en anden formular ved at trykke på en knap i formular 1. f.eks Jeg trykker på knappen og den flytter herefter div. værdier over i en ny formular med navn Form_AV0001.pdf (relateret til nummert i 1) )

Er der nogen her inde der kan lave sådan nogle scripts?

På forhånd tak

mvh

Morten
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. april 2014 - 15:57 #1
Tror du skal igang med noget serverside kode...

F.eks. ville php "nemt" kunne løse opgaven.
Dette lib kan lave dine pdf'er: http://www.tcpdf.org/