Avatar billede DybberDK Nybegynder
24. marts 2014 - 22:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb af knallert

Hej jeg er en ung fyr som bor i Århus der meget gerne vil købe en knallert. Jeg har kigget på en Suzuki FZ50 nær galten på DBA (Se link).
Jeg er meget uerfaren og søger derfor jeres ekspertise på dette område - det skal være en 30-knallert så den kan køre på cykelsti og sådan og den skal bestemt ikke ligne sådan en Brian-Scooter, den skal have stil!
Det jeg ønsker hjælp til er at finde en knallert som er i god stand og som er i nærheden af Århus (Skal IKKE nødvendigvis være en FZ50'er)

LINK http://www.dba.dk/suzuki-fz50-1993-9999-km/id-1006772311/
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2014 - 10:27 #1
prøv at se på denne side næsten nede i bunden

http://www.scooterhjoernet.dk/

denne her

SkyTeam Knallerter On Road
Knallert 30

eller denne her

Knallert:
Model: ACE Retro Kr. 12999,-

eller denne her

Knallert:
Model : DAX 50    kr.: 9999,00

bare lidt for at du kan se hvilke muligheder der ved nykøb

m.v.h
Avatar billede DybberDK Nybegynder
22. juni 2014 - 00:17 #2
java script: void(0);asdasdas
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2014 - 07:01 #3
???????????????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????+??????????