Avatar billede torben lind Forsker
18. marts 2014 - 09:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problem windows update

Hej allesammen.
Jeg har et problem med automatisk update af min win7 64 bit system.Når jeg åbner comp.,kommer der nede ved det lille flag(løsningscenter),en besked om at jeg skal aktiverer mit automatiske update af win og det gør jeg så,men næste gang jeg åbner comp. er der den samme besked igen.Er der en løsning på dette problem?
På forhånd tak for hjælpen.
Torben
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2014 - 09:54 #1
Avatar billede tiger_dk Mester
18. marts 2014 - 10:17 #2
For at få den besked væk, gå ned til flaget i højre hjørne og højre klik på det og vælg Åbn Løsningscenter, tryk derefter på Skift indstillinger for Løsningscenter og fjern fluebenet i Windows Update og tryk OK. Så er jeg sikker på, at den besked er væk næste gang du starter Windows !
Avatar billede torben lind Forsker
18. marts 2014 - 15:02 #3
Hej
treatmenice,det link du har smidt er til aktivering af Windows,det er allerede aktiveret,så det løser ikke problemet.
tiger_dk hvis jeg bruger din metode,så forstår jeg det på den måde,at Windows update ikke vil updaterer automatisk og det er jeg ikke intresseret I,er der en anden måde at gøre det på.
Torben
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2014 - 16:24 #4
Avatar billede torben lind Forsker
18. marts 2014 - 17:33 #5
Hej treatmenice.
Jeg har prøvet dit link og har nu kørt et program der muligvis har fikset mit problem.Jeg vender tilbage til dig i morgen,når jeg åbner comp. og ser om mit problem er væk.
Torben
Avatar billede torben lind Forsker
19. marts 2014 - 06:52 #6
Hej treatmenice.
Efter opstart af comp. her til morgen,fik jeg ikke problemet,så mon ikke dit link hjalp på det.Smid et svar og point vil blive givet til dig.
Mange tak for hjælpen.
Torben
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2014 - 07:40 #7
ok