Avatar billede hr_peki Nybegynder
16. august 2001 - 21:53 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Moonstones! fra Amiga

Er der nogen som ved om det gamle spil Moonstones fra Amiga, kan findes et sted på nettet og spilles!!!
Avatar billede jeffe Nybegynder
16. august 2001 - 22:07 #1
Well, jeg har det til Amiga-emulator !
Avatar billede jeffe Nybegynder
16. august 2001 - 22:07 #2
Fandme et fedt spil :))
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. august 2001 - 22:08 #3
Avatar billede hr_peki Nybegynder
16. august 2001 - 22:09 #4
Kan du så spille det?
Avatar billede hr_peki Nybegynder
16. august 2001 - 22:10 #5
lidt kan man vel altid...
Avatar billede jeffe Nybegynder
16. august 2001 - 22:10 #6
Ja...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
16. august 2001 - 22:13 #7
Nu har jeg downloadet de 3 disk\'s,, hvad skal jeg så gøre??
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. august 2001 - 22:14 #8
Så skal du have fat i en Amiga-emulator... jeffe, har du et link?
Avatar billede jeffe Nybegynder
16. august 2001 - 22:16 #9
Avatar billede hr_peki Nybegynder
16. august 2001 - 22:16 #10
OK! Jeffe har du et! eller skal jeg ud og søge!
Avatar billede hr_peki Nybegynder
16. august 2001 - 22:18 #11
TAK! kigger lige!!! Moonstones er altså et fedt spil!
Avatar billede hr_peki Nybegynder
16. august 2001 - 22:18 #12
skal jeg bare vælde en Amiga emulator,, der er ingen versioner eller noget af den slags????
Avatar billede hr_peki Nybegynder
16. august 2001 - 22:23 #13
Nu har jg downloadet winfellow alpha,, og startet det op... og nu står der noget om nogle disk images!! HVad skal jeg gøre
Avatar billede ralphwr Nybegynder
17. august 2001 - 21:33 #14
tja, jeg syntes dette lød spændende - har aldrig prøvet hverken amiga eller emulering - men jeg er kommet lidt længere end dig (dog kører det ikke endnu).

Unzip de tre disketter og gem de tre filer på HD, start winfellow og henvis til de tre filer i hhv. DF0, DF1 og DF2. (jeg HAR prøvet DF1, DF2 og DF3, det virkede heller ikke)

kan du så til gengæld hjælpe mig med hvad der skal henvises til i øverste linie?

Feljmeddelsen siger at KickImage ikke eksisterer, og det skal nok passe, men jeg ANER ikke hvad det betyder??
Avatar billede hr_peki Nybegynder
18. august 2001 - 00:27 #15
Det siger den også med mig,, men jeg aner bare ikke hvad det der kickimage er for noget... og med hensyn til spillet så er det et fantastisk spil,,, jeg spillede det for mange år siden på en amiga og har kun gode minder om det!!!!