Avatar billede barth Professor
09. marts 2014 - 10:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Undelivered mail return to sender!!!

Jeg har fået et irriterende problem. Jeg kører Windows 8.1, og office 2013 med Outlook.

Hver formiddag ved 8,30 tiden er jeg begyndt at få op til 40 mails med teksten: Undelivered mail return to sender.

Den angiver så, at min mail ikke har kunne leveres. De angivne mailadresser siger mig ikke en lyd og årsagen til returnering er lidt forskellig: Message not allowed, host synacor.com.inbound15.mxlogic.net[208.65.144.13]said: 554 Denied, Message not allowed, User unknown, unknown or illegal user,

Selve teksten i mailen er den samme for alle:

This is the mail system at host mailgw7.surf-town.net.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.

Kan nogen hjælpe mig med at forhindre, at alle disse kommer. Det er jo rart nok at få en meddelelse hvis en mail man har sendt ikke har kunne leveres, men det her er jo ikke så sjovt.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. marts 2014 - 11:20 #1
skriv til surf-town.net - og vedhæft et par af deres retur-mail. De kan have en fejl i deres system.
Avatar billede barth Professor
09. marts 2014 - 11:40 #2
Tak Claes. Jeg har faktisk skrevet til Surftown men har ikke hørt fra dem endnu. Det ville være dejligt om det kunne blive løst den vej.
Avatar billede barth Professor
13. marts 2014 - 19:09 #3
Det ser ud til at være løst ved at ændre kodeord som Surftown sagde.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. marts 2014 - 19:26 #4
Glimrende - der var en udefra, der havde lånt din konto til at sende spam. Det er nu stoppet.
Avatar billede barth Professor
13. marts 2014 - 20:05 #5
Ja det er noget underligt noget og meget ubehageligt at jeg så ser ud til at sende sådan nogle mails. Jeg forstår ikke rigtig hvordan det kan lade sig gøre. De må jo på en eller anden måde oprette en mailkonto i mit navn og med alle mine oplysninger. Hvordan får de dem?