Avatar billede BTEngineer Novice
05. marts 2014 - 09:57 Der er 1 løsning

Login via Facebook

Hej alle hjælpesomme folk! :-)

Jeg er igang med et projekt, hvor jeg har et loginsystem, hvor jeg ønsker at brugeren har mulighed for at logge ind via Facebook (og så gemmer jeg deres email og facebookID, som henholdsvis user og pass session), sådan at det passer til resten af brugersystemet. Dette virker altsammen, men lige pludselig får jeg følgende fejlmeddelelse, idet at jeg forsøger at logge ind:

------------------------------------------------------------------------------
Error 403: Forbidden
Your PHP settings have been disabled by an H-Sphere administrator.

Your current PHP configuration:
-->
This configuration was changed:
Please bring your PHP configuration in compliance with admin settings or request your administrator to re-enable support of your settings.

You don't have permissions to access this page. This usually means one of the following:

this file and directory permissions make them unavailable from the Internet.
.htaccess contains instructions that prevent public access to this file or directory.
Please check file and directory permissions and .htaccess configuration if you are able to do this. Otherwise, request your webmaster to grant you access.
------------------------------------------------------------------------------

Jeg har fulgt følgende tutorial:
http://asif18.com/5/facebook/facebook-login-using-php-sdk-and-javascript-sdk/

Er der nogen der har en idé om hvad det kan være?

Mvh
Henrik
Avatar billede tobrukDk Novice
06. marts 2014 - 15:01 #1