Avatar billede Rune Sommer Mester
03. marts 2014 - 12:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Embedded software til hjemmelavet lyd-program.

En god ven har lavet en slags lydtæppe med et tilhørende program.
For at "idiotsikre" lydtæppe-computeren kunne han godt tænke sig, at computeren ikke starter op med startskærmen (winXP, 7 eller 8), men i stedet for starter op med sit lydtæppe-program (således at man altså ikke får adgang til "startmenu" eller "tiles" i Win8.

Er det noget der kan lade sig gøre på en eller anden måde?
Avatar billede DonSkoD Juniormester
03. marts 2014 - 13:12 #1
Nu plejer det at være programmet som skal have en form for parameter til at gå i fuld-skærm (kan være -fullscreen, -f, -k, -kiosk m.fl.).

Hvilket sprog er programmet kode i (kan være der er indbygged nogle funktioner til fuld-skærm)?

Ellers må du prøve dig frem med de forskellige "standard"-parametre.

Når du så har fundet det parameter som virker, så laver du bare en genvej i mappen "Start" under start-menuen.

genvejen skal jo så pege hen på noget i stil med:
"C:\programmer\ditprogram.exe" -fullscreen
Avatar billede supportsiden Professor
03. marts 2014 - 15:07 #2
Avatar billede Rune Sommer Mester
05. marts 2014 - 22:12 #3
Takker for svar.
Jeg afventer respons fra min makker, og hvad han siger til jeres løsninger.
I'll be back.
Avatar billede Rune Sommer Mester
12. marts 2014 - 07:49 #4
Nå, det tager åbenbart ret lang tid for ham at gøre noget. Derfor vil jeg i stedet for sige tak for to gode idéer og så lukke tråden.
Hvis DonSkoD også vil have 'lidt' for sin idé må du lægge et svar.

Mvh. Rune.
Avatar billede Rune Sommer Mester
20. marts 2014 - 08:45 #5
Min kammerat fik løst sit problem - jeg ved dog ikke hvilken af ovenstående metoder han brugte...

Jeg lukker hermed tråden. Tak igen :)