Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2014 - 15:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

USB enhed ikke genkendt

Jeg havde en USB 2.5 som lå i en USB3 kasse fra Verbatin.
Windows 8.0 kunne ikke genkende disken. Brækkede kassen op og satte disken til bundkortet, og den kørte fint. Ok, så var del vel kasen som fejlede. Har så købt en Sandberg USB3 kasse og sat disken i. Men den kan heller ikke genkendes af windows. Der dukker 2 meddelelser op. En som fortæller, at enheden er tilsluttet, og en som fortæller, at enheden ikke kan genkendes.
Men sætter jeg en Kingston traveller i USB indgangen, bliver den straks fundet. Den findes ikke i Diskhåndtewring. I Enhedshåndtering har jeg søgt på ny hardware uden held.
Er der nogen som har en ide? Eller må jeg bare erkende, at skodprogrammet windows 8.0 pro ikke kan klare den simple opgave?
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2014 - 16:11 #1
Ps. Jeg har både onboard USB3 og Psi kort med USB3, med egen strømtilslutning, som er afprøvet med en mus. Har desuden prøvet at sætte disken til USB2. Alt forgæves.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2014 - 21:57 #2
Jeg opgiver at få hjælp på "Eksperten"
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2014 - 22:11 #3
NB. Jeg overvåger ikke længere spørgsmålet.