Avatar billede Baccara Nybegynder
20. februar 2014 - 20:10 Der er 1 kommentar

Ny hjemmeside

Hej,

vi har p.t. en hjemmeside lavet i Magento pga vi havde planer om at få priser til både private og sælge engraos.

Denne strategi er vi gået bort fra og vil fremadrettet kun arbejde med een pris incl. moms.

Derfor vil vi lave en helt ny hjemmeside der er lettere at arbejde med end Magento. Vi vil formodentlig arbejde med WordPress.

Nu mit spørgsmål:
Kan vi ikke lave den offline? Problemet er at når vi opretter databasen, logger den automatisk ind på vor hjemmeside, og vi skal jo helst kunne switche fra en dag til den anden - uden at vi er nede i uger pga af dette.

Kender nogen noget til Ubuntu og vil foreslå at bruge Bluefish som editor eller har I andre forslag?

Venlig hilsen
Terje
Avatar billede claes57 Ekspert
20. februar 2014 - 21:43 #1
hvis man nu er i windows, så xampp - det laver en lokal server hvor wordpress kan køres og sider udvikles. Herefter er det en kopi af den enkelte side med data, der skal uploades.
Tilsvarende kan I teste jeres egen side FØR den frigives på nettet (bare til forskel fra fx Danske Bank og Rejsekort)
http://www.alt-om-webdesign.dk/programmer/12-webdesign/4-opsaetning-af-testwebserver-xampp.html