Avatar billede pozbookpktcom Nybegynder
18. februar 2014 - 12:56 Der er 3 kommentarer

finde vedhæftede billeder

Hej er der nogen som kender et program til at finde alle billeder i outlook 2007. Har søgt på nettet men kan ikke finde noget program, syntes ellers jeg engang hørte om et sådanne program. Jeg har rigtig mange mange email og vil gerne kunne trække alle billeder over i en mappe uden at skulle åbne alle emails.

Iøvrigt nogen som ved hvor man kan henvende sig for at få lavet en android app?
Avatar billede supertekst Ekspert
18. februar 2014 - 13:55 #1
Du må efter reglerne ikke oprette et spørgsmål mere end 1 gang.
Derfor læg selv et svar på indeværende og accepter.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. februar 2014 - 14:07 #2
Avatar billede acore Ekspert
18. februar 2014 - 15:56 #3