Avatar billede pozbookpktcom Nybegynder
18. februar 2014 - 10:49 Der er 11 kommentarer

finde vedhæftede billeder

Hej er der nogen som kender et program til at finde alle billeder i outlook 2007. Har søgt på nettet men kan ikke finde noget program, syntes ellers jeg engang hørte om et sådanne program. Jeg har rigtig mange mange email og vil gerne kunne trække alle billeder over i en mappe uden at skulle åbne alle emails.

Iøvrigt nogen som ved hvor man kan henvende sig for at få lavet en android app?
Avatar billede supertekst Ekspert
18. februar 2014 - 11:55 #1
Er billederne vedhæftet eller indgår de i selve body-teksten?
Avatar billede pozbookpktcom Nybegynder
18. februar 2014 - 12:59 #2
Hej supertekst det drejer sig om vedhæftede billeder i emails, ja det er alle gamle emails..
Tak for at hjælpe.
Avatar billede supertekst Ekspert
18. februar 2014 - 13:08 #3
Hvor er mails placeret - i Outlook-mappe(r) eller eksternt?
Kan der være andet en billeder, der er vedhæftet?
Avatar billede pozbookpktcom Nybegynder
18. februar 2014 - 13:17 #4
Hej alle er billeder som ligger i forskellige mapper i outlook, tænkte efter du skrev sidst at nogle billeder måske også er indsat i emails som også er i forskellige mapper inde i outlook, jeg bruget vista på min pc..
Avatar billede Jensen DK Novice
18. februar 2014 - 14:07 #5
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
18. februar 2014 - 14:42 #6
Jeg tror bar du skal logge ind på http://outlook.com/ og gå ind under "Hurtigt overblik" og tryk på "Billeder".
Avatar billede MADOlsen Forsker
18. februar 2014 - 14:57 #7
#MadsHaupt: Når spørger skriver, at vedkommende bruger Outlook 2007, hvad skal han/hun så på Outlook.com?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
18. februar 2014 - 15:04 #8
Jeg ved intet om programmet Outlook 2007, men jeg ved at på Outlook.com, kan du i hvert fald se alle de mails med billeder i.
Avatar billede MADOlsen Forsker
18. februar 2014 - 15:08 #9
#8 Men det kræver jo så, at der er tale om en mailkonto på Outlook.com...
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
18. februar 2014 - 17:31 #10
Hvilken slags mail er det du har, er det hotmail, gmail eller en helt tredje?.
Avatar billede pozbookpktcom Nybegynder
18. februar 2014 - 19:18 #11
Hej alle. Først vil jeg lige sige mange tusinde tak for input og hjælp. Det er jo helt fantastisk man har en hjemmeside som denne.
Som en af jer nævnte så er løsningen dette program
http://www.nirsoft.net/utils/outlook_attachment.html

Det fandt over 40.000 filer men så var det også alle filer men det syntes nemt at sortere.. Ja det er mange filer men efter ca 10 år med email så løber det jo op.

Vil lige nævne at hvis det kunne have nogen interesse så har jeg lavet en hjemmeside og Hiv, så hvis i kender nogen eller selv er i tvivl så tjek lige www.pozbook.com

Stor tak til jer alle