Avatar billede trille8740 Nybegynder
16. februar 2014 - 20:10 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

min bærbar vil ikke finde nettet

hjææælp min bærbar vil ikke finde nettet altid

nogen gang finder den nettet men hopper af igen efter noget tid
selv om der er 3 andre bærbar der finder nettet så vil min un en gang i mellem :(

hvad kan jeg gøre så den kan komme på nettet og blive på det

og skal siges den ikke vil selv om det er forskellig ruter vi bruger

den jeg har der hjemme finder den kun nogen gang og den hos mine forældre finder den kun nogen gang
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. februar 2014 - 20:13 #1
Måske en ny driver til din bærbare wifi enhed?
Måske din bærbare er en "ustabil" installation generelt.
Jeg havde på et tidspunkt en Thinkpad og den kunne ikke lide min router kørte i mixed wifi mode.
Så hvis jeg satte den "fast" i a eller b mode, så kørte den meget mere stabilt, men også "nedsat" hastighed.
Avatar billede trille8740 Nybegynder
16. februar 2014 - 20:18 #2
vis jeg setter de i routeren er  der intet med den og den kører fint

hvad kan jeg gøre så jeg kan komme på
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. februar 2014 - 20:23 #3
Det er jo svært at sige. Fejlen kan jo netop skyldes mange ting.
Prøv at find en ny driver?
Se om der er fejl i din event log?
Jeg antager vi snakker en udgave af windows, dog uden at vide det, da du ikke har fortalt noget omkring dette.
Avatar billede trille8740 Nybegynder
16. februar 2014 - 20:25 #4
det er windows vista jeg kører med
17. februar 2014 - 08:43 #5
Velkommen til E. ...

Skift trådløs kanal på Routeren !!!

Til en kanal lavere ...
19. februar 2014 - 05:52 #6
Ref #4: Nu har du 'lukket' tråden ? Er problemet løst ?

www.eksperten.dk/faq