Avatar billede danni2501 Mester
16. februar 2014 - 12:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tablet og OTG

Hej Eksperter

Jeg har kig på en Lenovo IdeaTab S6000. Valget er bl.a. faldet på den pga. 3G, OTG og prisen.

Jeg skal lige være sikker på at jeg har forstået OTG rigtigt. og derfor dette spørgsmål.

Jeg kan se på Lenovo's hjemmeside at den understøtter OTG og at man skal købe kablet ved siden af, (http://billedeupload.dk/images/uSqt.jpg).

Det jeg skal bruge OTG til er, at jeg vil tilslutte en USB kortlæser via et OTG kabel (som f.eks. dette http://www.edbpriser.dk/hdmi-kabler/sandberg-otg-adapter-usb-id-7473354.aspx). Dermed kan jeg OGSÅ bruge min tablet som backup af mine billeder når jeg er på ferie.

Er der noget jeg skal være opmærksom på inden jeg tager det som en selvfølge at det vil virke?
Avatar billede sve80 Nybegynder
16. februar 2014 - 21:10 #1
Nej, det burde virke uden problemer. Selvfølgelig kan der være en eller anden særlig hardware-konflikt, men det er sjældent og næppe noget du kan læse dig til før end du prøver det.

Men tablet OTG usb-indgange er netop lavet til at hoste kortlæsere og usb-nøgler, så jeg vil ikke nervøs.
Avatar billede danni2501 Mester
16. februar 2014 - 21:20 #2
Så må jeg bare i gang