Avatar billede artico Novice
16. februar 2014 - 04:55 Der er 4 kommentarer

Webløsning afhændes

Kender du en Php/MySQL "nørd" der vil overtage en Webløsning?

Gennem de sidste 8 år, har jeg opbygget en webløsning til  en speciel branche. Dog kan alle, der driver forretning benytte løsningen. Jeg koder løbende nye opdateringer, og integrere med e-conomic dk.

Mine kunder har været med fra starten, og er godt tilfredse. Jeg har længe kørt på vågeblus, fordi jeg har problemer med mit syn (RP). Men nu skal der findes en langtidsholdbar løsning for mine kunder.

Nye kunder kan hurtigt startes op, der er tænkt på det meste. Jeg forestiller mig en PHP/Mysql "nørd" til at drive webløsningen videre, og jeg hjælper selvfølgelig, alt hvad der er nødvendigt.

Der medfølger: Sourcekode , website, administration med ordre og fakturering, demoshop, diverse aftaler, samt 15 domænenavne. Du er velkommen til at kontakte mig, for mere information.
Avatar billede repox Seniormester
16. februar 2014 - 05:16 #1
Noget du sælger eller giver væk?
Avatar billede artico Novice
16. februar 2014 - 05:42 #2
Til salg, med kunder og alverdens dimser :-)
Avatar billede keysersoze Guru
16. februar 2014 - 08:37 #3
Husk at læse reglerne her på siden.
Avatar billede repox Seniormester
16. februar 2014 - 08:54 #4
Som keysersoze siger, så er reglerne på sitet her at man ikke må sælge ting jf. brugerbetingelserne punkt 2.1.7.5, som du har accepteret ved oprettelse af din bruger.

Der henvises til andre sider som er passende såsom papkassen.dk. Jeg vil dog henvise til amino.dk hvor der nok er flere relevante brugere for netop dit indlæg.

Jeg llukker hermed tråden.

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares

Kategori
Vi tilbyder markedets bedste kurser inden for webudvikling