Avatar billede artico Novice
14. februar 2014 - 21:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Javascript ell Css problem

Jeg har nogle javascript eller CSS problemer på en website, det er lidt svævende, sorry, men jeg har ikke fået en direkte fejl melding, men det forlyder at "nogen" ikke kan se bestemt indhold på siden.

Jeg har testet siden i i flere browsere, men kan ikke se hvor der er problemer, så måske kan nogen eksperter herinde hjælpe mig med et godt råd, et vink med en vognstang, eller hvad der kan være problemet :-)

festivalle.dk/chkside
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. februar 2014 - 21:34 #1
Den videredirigerer til en anden side, ik'?

Tag en tur gennem http://validator.w3.org/ - ret fejlene, og så kan vi se på det igen, hvis der stadig er banale html-fejl.
Avatar billede artico Novice
14. februar 2014 - 22:52 #2
Jo, det er for at undgå der ligger link direkte herinde :-) Tak jeg prøver det du siger..
Avatar billede artico Novice
15. februar 2014 - 02:21 #3
Så er der ikke flere HTML fejl eller lign. så er det bare om der skulle være noget css eller javascript der kunne drille "nogen" :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. februar 2014 - 11:08 #4
Det ser fint ud med HTML-en. Jeg har ikke kigget på siden i "alle" browsere, men der er ikke flere fejl, siger validatoren.

Der er et par fejl i CSS-en. Prøv http://jigsaw.w3.org

Advarslerne (Warnings) i din CSS skal du nok ikke gøre så meget ved, og det er et større detektivarbejde at finde ud af om de gavner, i visse tilfælde, eller om de skader generelt. Det som en browser ikke forstår, springer den bare over. Andre browsere kan så forstå det, og det kan sagtens være meningen.
Avatar billede artico Novice
15. februar 2014 - 12:18 #5
Wau, så er den ved at være fejlfri, mange tak for hjælpen!
Avatar billede artico Novice
16. februar 2014 - 04:44 #6
Lukker ...