Avatar billede lp4640 Nybegynder
14. februar 2014 - 10:31 Der er 1 kommentar

Pc Står og bipper når den tændes.

Halløj derude..

Jeg har igår fået en stationær pc hjem fra min mor af, som jeg skal bruge til studie. Igår virkede den fint, men i dag ville jeg tage kabinettet af for at se om jeg kunne få en ekstra harddisk på så jeg kunne tage en backup af den, inden jeg ville lægge en windows 7 styresystem på den.. Men Men Men, efter jeg har taget kabinettet af og ville tænde den igen så står den bare og bipper og tænder ikke.. Altså der er i hvert fald ingen forbindelse til skærmen :S Hvad kan det dog være ??
Avatar billede kurtba Ekspert
14. februar 2014 - 23:13 #1
Find ud af hvilken bios der sidder på bundkortet. Når du har fabrikatet, kan du slå beebkoderne op på nettet og se, hvad der fejler.
Der findes forskellige beeb sekvenser alt efter hvor fejlen er.

Kurt