Avatar billede oppes Seniormester
13. februar 2014 - 18:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netgear , homebox , iPad , hvordan?'

Jeg har homebox C4A1 fra TDC og mindst 30 mb bredbånd, men boden er i den ene ende af huset så har købt
En Netgear WN3000RP som jeg prøver at forstærke signalet til min kones iPad fordi hun har forbindelse i køkken anden ende af huset . Hvordan skal det gøres at det skal fungerer, installations vejledning er på engelsk og det er ikke mit stærke side.
Skal man ha en ledning mellem HomeBox og Netgear ?
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2014 - 19:09 #1
Avatar billede oppes Seniormester
14. februar 2014 - 00:19 #2
Tak skal du ha, jeg må prøve om det sku lykkes.
Avatar billede oppes Seniormester
26. maj 2014 - 08:30 #3
Svar
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2014 - 08:53 #4
Glad for at hjælpe