Avatar billede EvaS Nybegynder
11. februar 2014 - 19:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

You don't have permission to access / on this server.

Hej

Jeg er helt på herrens mark!

Jeg har pludselig fået problemer med at tilgå en bestemt hjemmeside (bloggerslounge.dk) fra min computer. Andre kan godt komme ind på siden. Hver gang jeg tilgår siden, får jeg følgende meddelelse:

-------
Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request
-------

Jeg kan heller ikke komme ind, hvis jeg prøver fra min mobil. Eller det vil sige, jeg kan hvis jeg kun bruger 3G. Så snart jeg er på trådløs ligesom min computer, så kan jeg ikke.

Følgende har jeg indtil nu forsøgt:
- Haft kontakt med folkene bag siden, de har ingen problemer.
- Haft kontakt til min internetudbyder, de kan ikke se nogen problemer.
- Haft afinstalleret antivirus/firewall (Mcafee Internet Security), for at se om den har blokeret, men selv uden den, får jeg fejl.
- Genstartet min router.
- Prøvet fra 3 forskellige browsere (Firefox, Chrome, Explorer, Safari, Mercury (de sidste to på mobilen).

Og nu er jeg virkelig helt på bar bund. Og dyb frustreret.

Er det mon et klogt hovedet herinde, der kan hjælpe?

Jeg har en Sony bærbar med win7 home premium

På forhånd mange, mange tak.
Avatar billede shako Novice
18. februar 2014 - 13:28 #1
Hvad sker der hvis du prøver at tilgå http://bloggerslounge.dk/index.php?
Avatar billede shako Novice
18. februar 2014 - 13:29 #2
Uden spørgsmålstegnet tilsidst (bare index.php)
Avatar billede shako Novice
18. februar 2014 - 13:30 #3
Alternativt kan du resette din cache samt cookies på din mobil og prøve igen
Avatar billede EvaS Nybegynder
18. februar 2014 - 21:26 #4
Hej

Jeg fik langt om længe løst problemet i går.
Det viste sig, at mit IP nr var blevet blacklistet i et spamfilter hos bloggerslounge. Muligvis fordi jeg havde tastet mit password forkert nogle gange og derefter havde forsøgt at ændre det.
Avatar billede shako Novice
19. februar 2014 - 08:02 #5
Det var godt det løste sig :)
Avatar billede EvaS Nybegynder
13. marts 2014 - 18:39 #6
Jeg vil gerne lukke dette spørgsmål, men kan altså ikke lige helt gennemskue om jeg skal gøre noget bestemt.