Avatar billede vestervang58 Nybegynder
09. februar 2014 - 08:05 Der er 3 kommentarer

Kontrolpanel Win 8.1

Hej
Når jeg åbner kontrolpanel, så kører den lille blå ring. Øverst i vinduet står der, at kontrolpanel svarer ikke. Jeg kan ingenting klikke på, og efter kort tid så lukker vinduet ned. Håber en venlig sjæl kan hjælpe mig.

VH Jens
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. februar 2014 - 10:19 #1
Hej, Jens.

  Har du kigget i eventlog?

De bedste hilsner
Avatar billede vestervang58 Nybegynder
09. februar 2014 - 10:56 #2
Hej CRKrogh

Jeg ved slet ikke hvad eventlog er:-)

VH Jens
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. februar 2014 - 11:11 #3
Hej igen, Jens.

  Start med et forsøg på at åbne Kontrolpanel, så vi har noget at kigge efter - noter dig tidspunktet.

  Hvis du så åbner "Denne Computer", højreklikker den og vælger "Administrer", så skulle du få et overblik over forskellige system-ting.
  I venstre panel folder du punktet "Logbog" ud, fortsætter ned til "Windows-logger" og vælger "System".

  De interessante events er markeret med et rødt udråbstegn og teksten "Fejl". Prøv at dobbeltklikke de events, der matcher tidspunktet, så får vi et indtryk af, hvor den kan gå galt.

De bedste hilsner
Carsten