Avatar billede brasso Forsker
06. februar 2014 - 23:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mangler Vista Business installations CD/DVD

Hej
Jeg har 3 PC'r der alle har et ægthedsbevis til en Vista Business. I øjeblikket er der en XP Pro på, og Recovery partitionen er også en XP. Disse maskiner skal jeg gerne have kørt op med Vista, men har ikke en installations CD/DVD,
Er der nogen der kan hjælpe med en kopi af Vista Business CD/DVD, vil jeg være meget taknemmelig.
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2014 - 23:43 #2
EEEE hvorfor lige win vista ????
Avatar billede MADOlsen Forsker
13. februar 2014 - 07:37 #3
#2 Vel fordi han allerede har betalt for det, og Windows XP med hastige skridt nærmer sig EOL (8. April for at være helt præcis).
Avatar billede Jernbanemanden12 Nybegynder
14. februar 2014 - 17:47 #4
Vista er altså et super billigt styresystem. Nogle steder kan du få det til 200 kr.
Avatar billede Jernbanemanden12 Nybegynder
14. februar 2014 - 17:47 #5
Vista er altså et super billigt styresystem. Nogle steder kan du få det til 200 kr.
Avatar billede MADOlsen Forsker
17. februar 2014 - 08:03 #6
For Business-udgaven? Lige meget hvad ville jeg af princip være træt af at købe noget, som jeg allerede havde købt en gang.

#4 + #5 Du har lagt dine kommentarer som svar, hvilket nu kan bevirke, at folk der evt. måtte have en løsning på problemet tror, at spørgsmålet allerede er besvaret (og det kan man jo ikke ligefrem sige, at det er) og derfor springer det over.
Avatar billede brasso Forsker
17. februar 2014 - 13:04 #7
#3. ja lige netop. Det drejer sig trods alt om 3 maskiner, med hver en lovlig licens. Problemet er imidlertid løst. Jeg har købt et installations medie hos min lokale PC-Pusher for den formidable sum af 100 Kr.. Så nu kører installationen på fuld kraft. Supportsiden får pointerne, da han/hun var først på banen.