Avatar billede hopir Novice
01. februar 2014 - 15:11 Der er 5 kommentarer

consol.writelines skal udskrives i UI laget men ligger i logik

Hejsa,

Jeg har en console klient/server løsning som jeg er ved at lave til et skoleprojekt.

i logiklaget har vi al vores logik, men vi sidder med et problem at vi har en consol.writeline("noget tekst"): som skal udskrives, og den ligger i vores logik lag..

hvordan får vi sendt den writeline på mest korrekte måde over til vores UI lag, da vi ikke må udskrive fra logiklaget?

:)

vh
Jesper
Avatar billede arne_v Ekspert
01. februar 2014 - 16:18 #1
Logik laget returnerer data eller exceptions som UI laget udskriver....
Avatar billede HKW Nybegynder
01. februar 2014 - 17:03 #2
Via en delegate? Så foregår selve tilgangen til consol stadig i UI.
Avatar billede arne_v Ekspert
01. februar 2014 - 23:56 #3
Nenj. Bare returner data/exception og lad UI udskrive.
Avatar billede Syska Mester
01. februar 2014 - 23:58 #4
Er det til Generel Log eller Data? STOR forskel ...

Du kan jo også sende "Console.Out" (mener jeg den hedder) ind til dit Logik lag hvis det er til Logging.
Avatar billede MADOlsen Forsker
03. februar 2014 - 11:49 #5
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/hopir

Du burde lige tage et kig på dine åbne spørgsmål...