Avatar billede littlewiz Nybegynder
30. januar 2014 - 14:24 Der er 4 kommentarer

Mobil Huawei Ascend P6 med kinesisk styresystem

Hej

En af mine venner har købt en Huawei Ascend P6 igennem websiden lightinthebox.com

Da mobilen kom frem, fandt hun ud af at opsætningen var kinesisk og man kun kan vælge engelsk som alternetiv. Da mobilen er til hendes datter vil hun meget gerne have den lavet om til dansk.

er der nogen som ved om det er muligt? og hvordan?
Avatar billede chalde Seniormester
30. januar 2014 - 15:00 #1
Du kan prøve denne: http://consumer.huawei.com/en/mobile-phones/support/downloads/detail/p6-u06-en.htm?id=17022#anchor
Er absolut på eget ansvar, da det sagtens kan være at det ikke er en original Huawei Ascend P6 hun sidder med (Kina knockoffs af Kinamodeller er bestemt ikke sjældent), eller at der er andre ting der går galt eller ikke duer sammen.

Ellers kan du tage et kig hos XDA. http://forum.xda-developers.com/ascend-p6
Ligeledes på eget ansvar.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2014 - 15:13 #2
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2014 - 15:22 #3
http://www.lightinthebox.com/da/huawei-ascend-mate-mt1-u06-6-1-tommer-skaerm-quad-core-android-4-1-smartphone-1-5-ghz-8g-r0m-1g-ram-gps-wifi-4050mah_p858608.html#prod_description

den er på fransk eller engelsk står der

direkte kopi

Sprog
Fransk, Engelsk

du burde vel starte med at spørge hvorfor du har modtaget en på et andet sprog - det kunne jo skyldes den har været ude ller de har fået den fra et andet sted
m.v.h
Avatar billede chalde Seniormester
30. januar 2014 - 15:34 #4
#3 Du kigger på Mate og ikke P6.
Det værende sagt, lightinthebox er en kina-biks, så man skal til tider tage det der står på siden med et gran salt.