Avatar billede janzababy Nybegynder
19. januar 2014 - 18:27 Der er 2 kommentarer

Jeg leder efter en computer - er denne god nok?

Hej alle!

Jeg er en ung gut, der skal bruge en ny stationær computer. Jeg skal bruge den til at spille på, lave lidt arbejde i excel og word, og udover det vil jeg gerne bruge den til at lege med billeder og film.

Jeg har fundet denne computer: http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/stationar-computer/PBDTU88EG005/packard-bell-imedia-s2380-stationar-computer

Er den god nok?
Og, kan man sætte 2 skærme til sådan en computer?

På forhånd mange tak for hjælpen!

God aften!
Mvh.
Jan
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2014 - 19:46 #1
Hvad er dit budget? Den du har linket er ikke god overhovedet. Selv http://topdata.dk/product.asp?product=9433 med mindre du opgradere CPUen og GPUen.
Avatar billede BimmmmeR Juniormester
20. januar 2014 - 00:08 #2
Du skal nok op i en Quad Core CPU, gerne større end i7-2600K, og min. et GTX580 må være absolut minimum.

Der skal også være min. 120GB SSD harddisk. Så kan du altid putte en større, f.eks. 1 TB HD i til lagerkapacitet.

8 GB ram er et absolut minimum i dag.

Windows 7 - 64-bit burde også være minimum, gerne windows 8 - 64-bit.