Avatar billede logemedlem Nybegynder
13. januar 2014 - 07:08 Der er 2 kommentarer

Sikkerhedskopi af iphone

Jeg har haft en del forskellig iphones gennem tiden og har taget sikkerhedskopier af disse med jævne mellemrum.

For en 14 dages tid siden skete der desværre det at min computer ikke ville starte overhovedet.

Jeg var derfor nødsaget til at installere windows på ny partition/harddisk. Dette virker fint, men når jeg installere itunes kan den ikke finde de gamle sikkerhedskopier jeg har liggende.

Hvordan kan jeg dirigere den (itunes) over og finde dem hvor de ligger
Avatar billede logemedlem Nybegynder
14. januar 2014 - 20:00 #1
Ingen der ved noget om det?
Avatar billede logemedlem Nybegynder
18. januar 2014 - 18:22 #2
OP